Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

REGLAMENT DE PARTICIPACIÓ DE MONTORNÈS - Consulta´l
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

Ja existeix una bústia a l'entrada de l'Ajuntament, però no es pot deixar constància de l'entrega de documentació. La Llei de procediment administratiu especifica que l'entrada de documentació s'ha de realitzar mitjançant el registre general d'entrada i que el ciutadà obtingui evidència de la documentació entregada. Així mateix, la tendència de l'Ajuntament és realitzar íntegrament sense paper físic mitjançant les eines d'administració electrònica.

Habilitació de bústies per a facilitar el contacte i/o transmissió d’informació amb personal tècnic municipal.

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Rebutjada
Es planteja la configuració d’una bústia electrònica de contacte amb cada departament de l’Ajuntament a través de la qual la ciutadania pogués canalitzar els seus dubtes o expressar les seves peticions sobre tramitacions en curs, evitant així haver de presenciar-se físicament a l’Ajuntament. Paral·lelament, es podria instal·lar també una bústia física a l’Ajuntament per a poder fer entrega de documents fora del horari d’apertura, amb l’objectiu de facilitar a la ciutadania l’entrega de documentació fora de l’horari laboral municipal. Aquesta proposta ha sorgit de les trobades amb ciutadania.
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir